MČR na okruzích se letos vydá i na Balaton

A neprozkoumané uplynulé sezóny a letos se vydá do neznámé loňského ročníku mohlo několik zájemců vyzkoušet záludnosti nové trati.destinace v Balaton Parku, tedy zcela novém okruhu, na kterém koncem MČR v závodech na okruzích už své vítěze poznalo na konci

Loňský ročník závodů na okruzích pod patronací autoklubu ČR odstartoval na německém Oscherslebenu, pokračoval maďarským Hungaroringem, rakouským Red Bull Ringem, nechyběl na Slovensku a Slovakia Ringu. Po letech se také objevil v severočeském Mostě, pak následoval další slovenský podnik a sezónu zakončil Masaryk Racing Days v Brně.

MČR se rozděluje na krátké sprinty a vytrvalostní klání Endurance. My se nyní podíváme na pořadí jednotlivých kategorií ve sprintech.

V divizi 2 formulových monopostů zvítězil Maďar Benjamin Berta s vozem Dallara 316, před Sandro Zellerem na Dallara 316 Mercedes a bronz patřil Juju Nodě, tedy Japonce s dalším monopostem F3. V klasifikaci D4 TC patřilo zlato Maťo Homolovi na voze Hyundai Elantra N TCR, před René Kircherem na Hondě Civic TCR a třetí skončil loni navrátilec Adam Kout s další Elantrou týmu Janík Motorsport, tedy návrat více než povedený. Kategorie D4 GT patřila Filipu Salaquardovi s Audi R8 LMS GT3, který měl dostatečný náskok před Liborem Milotou s Mercedesem GT3 a třetím Jáchymem Galášem na Lamborghini ST Evo. Jáchym Galáš zvítězil v kategorii D4 GTC před Matějem Pavlíčkem s dalším vozem Lamborghini ST Evo a bronzový podest patřil Dennisi Waszkovi na dalším voze italské značky Lamborghini. V prototypové divizi 5 zvítězil Miro Konopka s Ligierem LMP3, když ostatní bohužel nemohou být klasifikováni pro nedostatečný počet odjetých závodů. Další vyhlášenou klasifikací byl D4 TCC, tam si vítězství za rok 2023 vybojoval Martin Kadlečík s Renaultem Clio IV, před Tomášem Pekařem a Slovincem Nikem Stefančičem. Klasifikaci D4 GT3 s přehledem ovládl Filip Salaquarda, před Liborem Milotou a Petrem Kačírkem na Audi LMS Ultra GT3. Kategorii D4 GT4 si přivlastnil Zéno Kovács z Maďarska s BMW M4 GT4, před kolegou Antalem Zsigem a Slovincem Košičem na Porsche Cayman GT4. Poslední kategorií ve výčtu sprintových kategorií vyhrál Ethan Ischer, před Reno Francotem a Michaleme Sauterem v F4 formula.

V Endurance závodech v divizi 5 zvítězili v roce 2023 Adam Zentner a Maciej Marcinkiewicz na Radicalu SR3 RSX, třetí skončil s těsným odstupem Miroslav konopka s Ligierem LMP3. V divizi D4 TC dominoval v Endurance Radim Adámek s Bartoszem Groszkem na Audi RS3 LMS TCR a bronz putoval k Lemmerhoferovi s Wiesmeierem z Rakouska na Seatu León Competition TCR. V divizi D4 GT dominoval stejně jako ve sprintech Filip Salaquarda na Audi GT3, před Liborem Milotou a bronz odvezl do Polska Piotr Wira na Mercedesu GT3. Stejné pořadí vládlo i divizi D4 pro vozy GT3. Divizi D4 GTC ovládl Petr Brečka s Porsche 911 GT3 Cup, druhý skončil Kurt Wagner z Německa společně s Josefem Zárubou s Lamborghini ST Evo. Stejně jako ve sprintech ovládli Endurance v D4 GT4 Antal Zsigo se Zéno Kovácsem a třetí místo patřilo dohromady Andeji Lahovi s Matějem Košičem ze Slovinska na voze Porsche Cayman GT4. V Kategorii D4 TCC ani v Československé trofeji se nikdo neumístil.

V kalendáři na rok 2024 nalezneme opět závody na okruzích v Mostě a Brně, nechybí Red Bull Ring, či Hungaroring a nově se pojede na zbrusu novém okruhu Balaton Park v Maďarsku.

Vláďa Rožánek, retro foto MČR na okruzích

Zdroj Autoklub ČR

 neprozkoumané uplynulé sezóny a letos se vydá do neznámé loňského ročníku mohlo několik zájemců vyzkoušet záludnosti nové trati.destinace v Balaton Parku, tedy zcela novém okruhu, na kterém koncem MČR v závodech na okruzích už své vítěze poznalo na konci

Loňský ročník závodů na okruzích pod patronací autoklubu ČR odstartoval na německém Oscherslebenu, pokračoval maďarským Hungaroringem, rakouským Red Bull Ringem, nechyběl na Slovensku a Slovakia Ringu. Po letech se také objevil v severočeském Mostě, pak následoval další slovenský podnik a sezónu zakončil Masaryk Racing Days v Brně.

MČR se rozděluje na krátké sprinty a vytrvalostní klání Endurance. My se nyní podíváme na pořadí jednotlivých kategorií ve sprintech.

V divizi 2 formulových monopostů zvítězil Maďar Benjamin Berta s vozem Dallara 316, před Sandro Zellerem na Dallara 316 Mercedes a bronz patřil Juju Nodě, tedy Japonce s dalším monopostem F3. V klasifikaci D4 TC patřilo zlato Maťo Homolovi na voze Hyundai Elantra N TCR, před René Kircherem na Hondě Civic TCR a třetí skončil loni navrátilec Adam Kout s další Elantrou týmu Janík Motorsport, tedy návrat více než povedený. Kategorie D4 GT patřila Filipu Salaquardovi s Audi R8 LMS GT3, který měl dostatečný náskok před Liborem Milotou s Mercedesem GT3 a třetím Jáchymem Galášem na Lamborghini ST Evo. Jáchym Galáš zvítězil v kategorii D4 GTC před Matějem Pavlíčkem s dalším vozem Lamborghini ST Evo a bronzový podest patřil Dennisi Waszkovi na dalším voze italské značky Lamborghini. V prototypové divizi 5 zvítězil Miro Konopka s Ligierem LMP3, když ostatní bohužel nemohou být klasifikováni pro nedostatečný počet odjetých závodů. Další vyhlášenou klasifikací byl D4 TCC, tam si vítězství za rok 2023 vybojoval Martin Kadlečík s Renaultem Clio IV, před Tomášem Pekařem a Slovincem Nikem Stefančičem. Klasifikaci D4 GT3 s přehledem ovládl Filip Salaquarda, před Liborem Milotou a Petrem Kačírkem na Audi LMS Ultra GT3. Kategorii D4 GT4 si přivlastnil Zéno Kovács z Maďarska s BMW M4 GT4, před kolegou Antalem Zsigem a Slovincem Košičem na Porsche Cayman GT4. Poslední kategorií ve výčtu sprintových kategorií vyhrál Ethan Ischer, před Reno Francotem a Michaleme Sauterem v F4 formula.

V Endurance závodech v divizi 5 zvítězili v roce 2023 Adam Zentner a Maciej Marcinkiewicz na Radicalu SR3 RSX, třetí skončil s těsným odstupem Miroslav konopka s Ligierem LMP3. V divizi D4 TC dominoval v Endurance Radim Adámek s Bartoszem Groszkem na Audi RS3 LMS TCR a bronz putoval k Lemmerhoferovi s Wiesmeierem z Rakouska na Seatu León Competition TCR. V divizi D4 GT dominoval stejně jako ve sprintech Filip Salaquarda na Audi GT3, před Liborem Milotou a bronz odvezl do Polska Piotr Wira na Mercedesu GT3. Stejné pořadí vládlo i divizi D4 pro vozy GT3. Divizi D4 GTC ovládl Petr Brečka s Porsche 911 GT3 Cup, druhý skončil Kurt Wagner z Německa společně s Josefem Zárubou s Lamborghini ST Evo. Stejně jako ve sprintech ovládli Endurance v D4 GT4 Antal Zsigo se Zéno Kovácsem a třetí místo patřilo dohromady Andeji Lahovi s Matějem Košičem ze Slovinska na voze Porsche Cayman GT4. V Kategorii D4 TCC ani v Československé trofeji se nikdo neumístil.

V kalendáři na rok 2024 nalezneme opět závody na okruzích v Mostě a Brně, nechybí Red Bull Ring, či Hungaroring a nově se pojede na zbrusu novém okruhu Balaton Park v Maďarsku.

Vláďa Rožánek, retro foto MČR na okruzích

Zdroj Autoklub ČR

a neprozkoumané uplynulé sezóny a letos se vydá do neznámé loňského ročníku mohlo několik zájemců vyzkoušet záludnosti nové trati.destinace v Balaton Parku, tedy zcela novém okruhu, na kterém koncem MČR v závodech na okruzích už své vítěze poznalo na konci

Loňský ročník závodů na okruzích pod patronací autoklubu ČR odstartoval na německém Oscherslebenu, pokračoval maďarským Hungaroringem, rakouským Red Bull Ringem, nechyběl na Slovensku a Slovakia Ringu. Po letech se také objevil v severočeském Mostě, pak následoval další slovenský podnik a sezónu zakončil Masaryk Racing Days v Brně.

SONY DSC
SONY DSC

MČR se rozděluje na krátké sprinty a vytrvalostní klání Endurance. My se nyní podíváme na pořadí jednotlivých kategorií ve sprintech.

V divizi 2 formulových monopostů zvítězil Maďar Benjamin Berta s vozem Dallara 316, před Sandro Zellerem na Dallara 316 Mercedes a bronz patřil Juju Nodě, tedy Japonce s dalším monopostem F3. V klasifikaci D4 TC patřilo zlato Maťo Homolovi na voze Hyundai Elantra N TCR, před René Kircherem na Hondě Civic TCR a třetí skončil loni navrátilec Adam Kout s další Elantrou týmu Janík Motorsport, tedy návrat více než povedený. Kategorie D4 GT patřila Filipu Salaquardovi s Audi R8 LMS GT3, který měl dostatečný náskok před Liborem Milotou s Mercedesem GT3 a třetím Jáchymem Galášem na Lamborghini ST Evo. Jáchym Galáš zvítězil v kategorii D4 GTC před Matějem Pavlíčkem s dalším vozem Lamborghini ST Evo a bronzový podest patřil Dennisi Waszkovi na dalším voze italské značky Lamborghini. V prototypové divizi 5 zvítězil Miro Konopka s Ligierem LMP3, když ostatní bohužel nemohou být klasifikováni pro nedostatečný počet odjetých závodů. Další vyhlášenou klasifikací byl D4 TCC, tam si vítězství za rok 2023 vybojoval Martin Kadlečík s Renaultem Clio IV, před Tomášem Pekařem a Slovincem Nikem Stefančičem. Klasifikaci D4 GT3 s přehledem ovládl Filip Salaquarda, před Liborem Milotou a Petrem Kačírkem na Audi LMS Ultra GT3. Kategorii D4 GT4 si přivlastnil Zéno Kovács z Maďarska s BMW M4 GT4, před kolegou Antalem Zsigem a Slovincem Košičem na Porsche Cayman GT4. Poslední kategorií ve výčtu sprintových kategorií vyhrál Ethan Ischer, před Reno Francotem a Michaleme Sauterem v F4 formula.

V Endurance závodech v divizi 5 zvítězili v roce 2023 Adam Zentner a Maciej Marcinkiewicz na Radicalu SR3 RSX, třetí skončil s těsným odstupem Miroslav konopka s Ligierem LMP3. V divizi D4 TC dominoval v Endurance Radim Adámek s Bartoszem Groszkem na Audi RS3 LMS TCR a bronz putoval k Lemmerhoferovi s Wiesmeierem z Rakouska na Seatu León Competition TCR. V divizi D4 GT dominoval stejně jako ve sprintech Filip Salaquarda na Audi GT3, před Liborem Milotou a bronz odvezl do Polska Piotr Wira na Mercedesu GT3. Stejné pořadí vládlo i divizi D4 pro vozy GT3. Divizi D4 GTC ovládl Petr Brečka s Porsche 911 GT3 Cup, druhý skončil Kurt Wagner z Německa společně s Josefem Zárubou s Lamborghini ST Evo. Stejně jako ve sprintech ovládli Endurance v D4 GT4 Antal Zsigo se Zéno Kovácsem a třetí místo patřilo dohromady Andeji Lahovi s Matějem Košičem ze Slovinska na voze Porsche Cayman GT4. V Kategorii D4 TCC ani v Československé trofeji se nikdo neumístil.

V kalendáři na rok 2024 nalezneme opět závody na okruzích v Mostě a Brně, nechybí Red Bull Ring, či Hungaroring a nově se pojede na zbrusu novém okruhu Balaton Park v Maďarsku.

Vláďa Rožánek, retro foto MČR na okruzích

Zdroj Autoklub ČR

 neprozkoumané uplynulé sezóny a letos se vydá do neznámé loňského ročníku mohlo několik zájemců vyzkoušet záludnosti nové trati.destinace v Balaton Parku, tedy zcela novém okruhu, na kterém koncem MČR v závodech na okruzích už své vítěze poznalo na konci

Loňský ročník závodů na okruzích pod patronací autoklubu ČR odstartoval na německém Oscherslebenu, pokračoval maďarským Hungaroringem, rakouským Red Bull Ringem, nechyběl na Slovensku a Slovakia Ringu. Po letech se také objevil v severočeském Mostě, pak následoval další slovenský podnik a sezónu zakončil Masaryk Racing Days v Brně.

MČR se rozděluje na krátké sprinty a vytrvalostní klání Endurance. My se nyní podíváme na pořadí jednotlivých kategorií ve sprintech.

V divizi 2 formulových monopostů zvítězil Maďar Benjamin Berta s vozem Dallara 316, před Sandro Zellerem na Dallara 316 Mercedes a bronz patřil Juju Nodě, tedy Japonce s dalším monopostem F3. V klasifikaci D4 TC patřilo zlato Maťo Homolovi na voze Hyundai Elantra N TCR, před René Kircherem na Hondě Civic TCR a třetí skončil loni navrátilec Adam Kout s další Elantrou týmu Janík Motorsport, tedy návrat více než povedený. Kategorie D4 GT patřila Filipu Salaquardovi s Audi R8 LMS GT3, který měl dostatečný náskok před Liborem Milotou s Mercedesem GT3 a třetím Jáchymem Galášem na Lamborghini ST Evo. Jáchym Galáš zvítězil v kategorii D4 GTC před Matějem Pavlíčkem s dalším vozem Lamborghini ST Evo a bronzový podest patřil Dennisi Waszkovi na dalším voze italské značky Lamborghini. V prototypové divizi 5 zvítězil Miro Konopka s Ligierem LMP3, když ostatní bohužel nemohou být klasifikováni pro nedostatečný počet odjetých závodů. Další vyhlášenou klasifikací byl D4 TCC, tam si vítězství za rok 2023 vybojoval Martin Kadlečík s Renaultem Clio IV, před Tomášem Pekařem a Slovincem Nikem Stefančičem. Klasifikaci D4 GT3 s přehledem ovládl Filip Salaquarda, před Liborem Milotou a Petrem Kačírkem na Audi LMS Ultra GT3. Kategorii D4 GT4 si přivlastnil Zéno Kovács z Maďarska s BMW M4 GT4, před kolegou Antalem Zsigem a Slovincem Košičem na Porsche Cayman GT4. Poslední kategorií ve výčtu sprintových kategorií vyhrál Ethan Ischer, před Reno Francotem a Michaleme Sauterem v F4 formula.

V Endurance závodech v divizi 5 zvítězili v roce 2023 Adam Zentner a Maciej Marcinkiewicz na Radicalu SR3 RSX, třetí skončil s těsným odstupem Miroslav konopka s Ligierem LMP3. V divizi D4 TC dominoval v Endurance Radim Adámek s Bartoszem Groszkem na Audi RS3 LMS TCR a bronz putoval k Lemmerhoferovi s Wiesmeierem z Rakouska na Seatu León Competition TCR. V divizi D4 GT dominoval stejně jako ve sprintech Filip Salaquarda na Audi GT3, před Liborem Milotou a bronz odvezl do Polska Piotr Wira na Mercedesu GT3. Stejné pořadí vládlo i divizi D4 pro vozy GT3. Divizi D4 GTC ovládl Petr Brečka s Porsche 911 GT3 Cup, druhý skončil Kurt Wagner z Německa společně s Josefem Zárubou s Lamborghini ST Evo. Stejně jako ve sprintech ovládli Endurance v D4 GT4 Antal Zsigo se Zéno Kovácsem a třetí místo patřilo dohromady Andeji Lahovi s Matějem Košičem ze Slovinska na voze Porsche Cayman GT4. V Kategorii D4 TCC ani v Československé trofeji se nikdo neumístil.

V kalendáři na rok 2024 nalezneme opět závody na okruzích v Mostě a Brně, nechybí Red Bull Ring, či Hungaroring a nově se pojede na zbrusu novém okruhu Balaton Park v Maďarsku.

Vláďa Rožánek, retro foto MČR na okruzích

Zdroj Autoklub ČR