
Vážení viktoriáni, dovolte nám představit Vám nové dresy pro sezonu 2023/2024. Při jejich tvorbě jsme se inspirovali místy a pocity, které jsou pevně vryty v našich červenomodrých srdcích. Tak ať jsou šťastné!
Náměstí Republiky v Plzni a Doosan Arena ve Štruncových sadech. Magická místa, na která máme ty nejkrásnější vzpomínky. Tady jsme to všechno zažili. Pocity hrdosti a vítězství. Ty nejkrásnější chvíle.
Člověk si vždy rád připomíná momenty, která má v srdci. Proto se sem rádi vracíme i my, VIKTORKA. Právě tyto pocity nás inspirovaly při tvorbě nových dresů od Macronu.
Ústředním motivem hlavního viktoriánského dresu pro sezonu 2023/2024 je zlatá kašna z náměstí Republiky, která symbolizuje anděla. Právě tento motiv je vlisován do dresu a vyobrazen na jeho přední straně i v podobě modrého pruhu na červeném podkladu. Symbolické je i to, že tato kašna zdobí náměstí od roku 2010, tedy prakticky totožně se startem nejúspěšnější kapitoly klubové historie.
Celý dres je pak poskládán z dalšího významného plzeňského symbolu – z cihel Katedrály sv. Bartoloměje, které jsou do dresů vyraženy.
„Dres je nádherný! Strašně se mi líbí propojení fotbalu, městských symbolů, prostě míst, na které máme ty nejlepší vzpomínky,“ říká útočník Tomáš Chorý. „Jo, sluší nám! Už se těším, až v něm poprvé vyběhneme na hřiště,“ přidává se Rafiu Durosinmi.
Technický dodavatel Viktorky, italská společnost Macron, při tvorbě dresů maximálně dbala na každý detail, výsledkem je tedy opět exkluzivní dres, který je šitý na míru všem viktoriánům.
„Jsme velmi pyšní na konečnou podobou dresu i na to, že můžeme stejně jako v předchozích letech představit další detailně propracovaný dres. Pro všechny zúčastněné to byla obrovská výzva, ale zvládli jsme ji i díky skvělé a úzké spolupráci mezi Viktorií Plzeň a Macronem, která je vynikající a můžeme se na sebe spolehnout,“ říká Oliver Weber, sport marketing manažer společnosti Macron.
„Spolupráce na tvorbě nového dresu s Macronem byla naprosto precizní, společně jsme se zabývali každým detailem a myslím, že je to vidět i na finální podobě dresu, který je opravdu povedený,“ dodává Jaromír Hamouz, obchodně-marketingový ředitel klubu.
Na hrudi bude nový viktoriánský dres opět mít logo dlouholetého generálního partner, společnosti Doosan Škoda Power. Na rukávu a zádech pak logo sázkového partnera Betano. Trenýrky včetně stulpen budou v modré barvě.
Tato sada dresů je vyrobena ekologickým způsobem z recyklovaných plastů.
Viktoriáni, nový dres už znáte. Dovolte nám na závěr vyslovit jedno přání, které zmiňuje i skvělý herec a náš velký fanoušek Martin Stránský v představovacím videu.
„TAK AŤ JSOU ŠŤASTNÉ“
Nový dres si již nyní můžete zakoupit ve Viktoria shopu i online v našem e-shopu.
Druhý dres, který bude letos rovněž velmi specifický, představíme během dnešního odpoledne.
Zdroj: www.fcvikotoria.cz