PRVNÍ jednotný míč pro FORTUNA:LIGU už zná svou podobu

Jak už bylo dříve oznámeno, všechna utkání nejvyšší soutěže od soutěžního ročníku 2022/23 se budou hrát s jednotným míčem značky SELECT. Ligová fotbalová asociace dnes odtajnila jeho podobu a ukázala fanouškům a veřejnosti míč, který symbolicky ponese jméno PRVNÍ.
„Dlouho jsme usilovali o to, abychom hráli všechny zápasy s jednotným míčem, což se letos v létě podaří a za spolupráci se značkou SELECT jsme velmi rádi a těšíme se, až se s ním brzy rozehrají mistrovská utkání v nadcházející sezóně,“ řekl k důležitému kroku v historii ligového fotbalu v Česku předseda Ligového výboru LFA Dušan Svoboda.

Společnost SELECT Sport dodává jednotné míče již mnoha zahraničním prestižním soutěžím, mimo jiné jde o nejvyšší soutěže v Portugalsku, Nizozemsku, Dánsku, Švédsku, Norsku či Belgii. S míči Derbystar od Selectu se hraje i německá Bundesliga. „Velký důraz jsme kladli na reference z jiných soutěží, kvalitu míče či spolehlivost dodavatele. Zařadíme se tak mezi ostatní vyspělé soutěže, které s jednotným míčem hrají. Považuji to za jednoznačně správný krok,“ dodal Dušan Svoboda.
„Vážíme si dosavadní spolupráce se značkou SELECT i toho, že jsme se mohli podílet na unikátním vizuálu, který barevně vychází z identity FORTUNA:LIGY. Premiérový jednotný ligový míč bude pojmenován symbolicky jako PRVNÍ a hned po dnešním představení posíláme každému klubu 150 základních míčů a k tomu 35 kusů jeho zimní varianty, aby je měli k dispozici pro tréninky A týmu na startu letní přípravy,“ přiblížil detaily celé operace Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace a dodal. „Ze strany Ligové fotbalové asociace se zároveň jedná o první moment oslav jubilejní třicáté sezóny samostatné české nejvyšší fotbalové soutěže,“ dodal Daniel Hajný.
SELECT jako míčový specialista vyrobí každoročně více než 3,5 milionu míčů a prodává je do více než 50 zemí světa. Pro ligové modely jsou vybírány nejlepší materiály, které jsou podrobeny důkladnému testování herních vlastností a odolnosti. Originální 32-panelová konstrukce míče je základem značky, kterou vynalezl Eigil Nielsen a která vždy zajišťuje stabilní a přímou dráhu letu. „Jsme rádi, že můžeme zúročit více než dvacet let zkušeností spolupráce s dánskou značkou SELECT na českém trhu a rozšířit její portfolio o domácí nejvyšší soutěž. Těšíme se na spolupráci s Ligovou fotbalovou asociací a věříme, že elitním českým klubům budeme v následujících letech poskytovat prvotřídní servis a dodávat kvalitní míče, se kterými hraje řada soutěží v Evropě,“ doplnil Jiří Melichar ml., ředitel mcompanies.cz zajišťující distribuci míčů SELECT na českém trhu.

https://u.pcloud.link/publink/show?code=kZ7LRzVZVlB7ND6gMckkkdQd54zBnyHhmYnV

Štěpán Hanuš, Ředitel komunikace a PR, LFA