Jedenácté kolo patří rodinám v rámci akce Víkend otců

Tradiční akce Ligové fotbalové asociace má za cíl přivést k návštěvě ligových utkání co nejvíce rodin s dětmi a současně upozornit na fenomén sportu a fotbalu, kdy právě rodiče a jejich péče stojí za kariérami a úspěchy všech vrcholných profesionálních hráčů. Víkend otců jako kampaň se ponese všemi duely jedenáctého ligového kola v rámci programu FORTUNA:LIGY i FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY.
„V každé sezóně se snažíme zdůraznit význam rodin a dětí v rámci prostředí profesionálního fotbalu. V minulém fotbalovém ročníku jsme vlivem restrikcí kolem covidu-19 nemohli tuto tradiční akci uspořádat. I proto jsem rád, že se k vyzdvihnutí přínosu rodin a dětí nejenom na stadionech můžeme vrátit. Přeji si, abychom v rámci Víkendu otců přivítali společně se všemi profesionálními kluby co nejvíce návštěvníků právě z této skupiny,“ prozradil Daniel Hajný, obchodní a marketingový ředitel Ligové fotbalové asociace.
Ligová fotbalová asociace společně s jednotlivými kluby i v nelehké pocovidové době pokračuje v tradiční kampani Víkend otců. Na ligových utkáních obou nejvyšších soutěží během následujícího kola po reprezentační přestávce bude upřena pozornost na dětské fanoušky a celé rodiny příznivců. Některé kluby dokonce chystají speciální akce, doprovodné programy nebo soutěže uzpůsobené právě rodinám s dětskými fanoušky.
  • Bohatý program pro fanoušky SK Sigma Olomouc na zápase proti Karviné
  • Soutěž FK Ústí n.L. pro utkání proti Vlašimi
  • Výhodná nabídka pro dětské permanentkáře FC Zbrojovka Brno pro zápas proti Vyškovu
  • Soutěže a zlevněné rodinné vstupné FK Mladá Boleslav pro duel s Bohemkou
  • Zvýhodněné vstupné a soutěže FK Varnsdorf na utkání s Duklou
https://www.youtube.com/watch?v=FRZYyBG1TGw
Ligová fotbalová asociace s ohledem na stále přetrvávající epidemická omezení přesouvá letos hlavní část kampaně do digitálního prostředí. „Pokaždé se k Víkendu otců snažíme vymýšlet další aktivity a přitáhnout pozornost k projektu. Letos jsme pro fanoušky připravili poznávací foto soutěž na sociálních sítích. Vedle klubů se ke kampaní přihlásí i další subjekty kolem FORTUNA:LIGY jako třeba hlavní televizní vysílatel O2TV Sport,“ doplnil Štěpán Hanuš, ředitel komunikace a PR Ligové fotbalové asociace.
Štěpán Hanuš, Ředitel komunikace a PR, LFA,