Automobilka SEAT novým automobilovým partnerem FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY!

FORTUNA:NÁRODNÍ LIGA v Česku si vysloužila nového významného partnera. Svoje jméno s ní od následujícího soutěžního ročníku spojí značka SEAT. Jednotlivé kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY získají díky spolupráci Ligové fotbalové asociace s výrobcem automobilů od jednotlivých zástupců z dealerské sítě SEAT několik automobilů modelu Tarraco.

Importér značky SEAT do České republiky poskytne pro nadcházející sezonu cíleně klubům FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY celkem 35 vozů SEAT Tarraco. Na jeden z nejnovějších modelů flotily padla volba z důvodů zviditelnění uvedeného modelu u potenciálních nových zákazníků po celé České republice. „Historicky se SEAT podílel na podpoře mnoha sportovců a sport jako takový vždy neodmyslitelně patřil ke značce SEAT. Dlouhodobě podporujeme českou atletiku společně s Bárou Špotákovou, motorsport, ve kterém jsme se stali mistry Evropy a nyní přichází na scénu fotbal, který je nejrozšířenějším sportem na světě,“ řekl ke spolupráci s Ligovou fotbalovou asociací Aleš Novák, ředitel divize SEAT společnosti Porsche Česká republika.

Automobilka SEAT pochází původně ze Španělska, tedy země fotbalu zaslíbené. „SEAT se dlouhodobě s fotbalem spojuje v mnoha zemích, v domácím Španělsku je značka mimo jiné partnerem fotbalové reprezentace. Také domovské město Barcelona uvedený sport více než dobře reprezentuje. V případě České republiky jsme se rozhodli podpořit FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU a jejích všech šestnáct klubů pro nadcházející sezonu 2019/2020. Rozložení jednotlivých klubů po celé České republice umožňuje většině našich dealerů účastnit se projektu, který může z dlouhodobého hlediska za předpokladu aktivní spolupráce přinést výrazné zvýšení povědomí o značce SEAT, zvýšení její image a prodejních výsledků,“ doplnil Novák.

Také Ligová fotbalová asociace si novou dohodu pochvaluje. „V minulosti si kluby druhé ligy musely zajišťovat své vlastní automobilové partnery, o které ani nadále samozřejmě nepřijdou. Nicméně stabilní partner na ligové úrovni v této oblasti u FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY vždy chyběl a jsme rádi, že příchod partnera s tak vyspělou značkou dále posune FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU v jejím vnímání u veřejnosti,“ řekl k příchodu značky SEAT do profesionálního fotbalu místopředseda LFA za kluby FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY Petr Heidenreich.

Zástupci klubů včetně nováčků SK Líšeň nebo Slavoje Vyšehrad si v úterý dopoledne převzali klíčky od svých nových vozů SEAT Tarraco v Praze osobně od Aleše Nováka, ředitele divize SEAT a Jana Hurta, generálního ředitele společnosti Porsche Česká republika. „Jsem rád, že všech šestnáct druholigových profesionálních klubů vnímá nového automobilového partnera jako další garanci toho, že Ligová fotbalová asociace jde správným směrem a že myslí i na FORTUNA:NÁRODNÍ LIGU,“ dodal Dušan Svoboda, předseda Ligové fotbalové asociace.

Nadcházející sezóna FORTUNA:NÁRODNÍ LIGY bude zahájena o víkendu 20. – 21. července 2019 a v tomto roce bude sehráno 16 ligových kol. Zimní přestávka je v plánu od konce listopadu do začátku března příštího roku a jeden přímý postupující stejně jako dva účastníci baráže budou známi nejpozději 23. května 2020.

SEAT Tarraco

Nový SEAT Tarraco, navržený a vyvinutý společností SEAT v Martorellu a vyráběný v německém Wolfsburgu, završuje ofenzivu španělského výrobce automobilů v segmentu SUV, která již přinesla modely Ateca a Arona. Nový model získá pro značku SEAT nové zákazníky a posílí její image v tomto segmentu.

Vlajková loď značky s vnějšími rozměry 4735 x 1839 x 1658 mm dokonale kombinuje klíčové atributy, jimiž se vyznačují všechny vozy v produktové řadě SEAT: design a funkčnost, sportovní charakter a komfort, cenová dostupnost a kvalita, vyspělá technika a emoce, a díky tomu splňuje požadavky moderních řidičů.

Největší SUV španělské značky přichází na trh s velkorysým vnitřním prostorem, až sedmi sedadly ve třech řadách a celou řadu inovací v oblastech konektivity a asistenčních systémů. Tarraco sdílí se svými menšími sourozenci velmi široké možnosti individualizace, které uspokojí rozmanité požadavky zákazníků. Dalším silným argumentem je prodloužení záruky výrobce o další tři roky na celkových pět let, nebo do ujetí 100 000 km, kterou SEAT poskytuje na všechny své modely.

Štěpán Hanuš, Ředitel komunikace a PR

LIGOVÁ FOTBALOVÁ ASOCIACE

Foto: www.fnliga.cz