
Slavia zahájila novou spolupráci se značkami Puma a Sportisimo. Co k tomuto důležitému kroku řekli představitelé všech společností? A jaké jsou hlavní výhody nového partnerství?
„Na tiskových konferencích jsme představovali cestu, kterou jsme si pro klub vybrali: Být jedním z lídrů české fotbalové soutěže, pravidelně se každý rok rvát o mistrovský titul, hrát pravidelně mezinárodní poháry a v nejbližších letech, ideálně už v tom letošním, se probojovat do základní skupiny Ligy mistrů. Stanovili jsme si náročné cíle a děláme vše pro jejich naplnění. S ohledem na tyto cíle také hledáme své partnery,“ zahájil představení nové spolupráce předseda představenstva Slavie Jaroslav Tvrdík.
„V náročném a složitém několik měsíců trvajícím výběrovém řízení, a já chci poděkovat oběma účastníkům za trpělivost, kdy jsme měli opravdu velká očekávání, jsme si za partnery vybrali dvě firmy. Společnost PUMA, který je jedním ze světových lídrů ve svém oboru, gigantická firma s velkou tradicí, a společnost Sportisimo, která je lídrem ve střední a východní Evropě v maloobchodním prodeji sportovního zboží. Nabídku, kterou jsme od nich dostali, jsme si vybrali zejména pro její komplexnost,“ pokračoval Tvrdík.

„Velmi si vážíme toho, že součástí nabídky je dnes zahajované přestrojování celého klubu. Nejednalo se pouze o zaměření na A tým a postupně na další naše týmy, ale dnešním dnem bude přestrojen každý sportovec a trenér Slavie. Pro nás je důležité, aby se všichni chápali jako tým. Je to týmový úspěch. Je pro nás proto důležité, aby nejen hráči A týmu nebo naše mistrovská děvčata, ale i naši nejmenší měli možnost být součástí příběhu Slavie, PUMY a Sportisima. Jako obrovskou výhodu vidíme také to, že nebudeme nově k dispozici našim fanouškům jen ve svém fanshopu, který také projde změnou, bude rekonstruován a obrandován ve spolupráci se značkou PUMA, ale také v celém řetězci sportovní sítě Sportisimo, což ze Slavie nedělá jen pražskou, ale celorepublikovou značku,“ připomněl předseda představenstva další výhodu spolupráce.
„Jsem nadšen z toho, že nás PUMA dostala mezi přední kluby nejen v České republice a v regionu, ale na celém světě, a že pro nás na příští sezonu vyvíjí speciální dres. Já jsem už měl možnost ho vidět a moc bych přál fanouškům, aby také měli tu možnost, protože z mého pohledu to může být jeden z nejzajímavějších dresů, ne-li ten vůbec nejzajímavější za celou naši historii,“ poodhalil Jaroslav Tvrdík, na co se fanoušci mohou těšit už za pár měsíců.
PUMA: Klíčový projekt v rámci střední a východní Evropy
K nově navázané spolupráci se vyjádřil i Jan Sochor, generální ředitel PUMA pro region východní Evropy: „Jsem velice rád, že můžeme navázat na historickou spolupráci, kterou jsme s SK Slavia Praha měli v 70. a 80. letech. Současná spolupráce, kterou představujeme, je pro nás naprosto zásadní a klíčový projekt v rámci střední a východní Evropy. Pro nás se jedná o tak významný projekt proto, že máme se Slavií společné hodnoty, například projekt spolu jsme silnější, pod který se plně podepisujeme. Doufáme, že naše vybavení pomůže Slavii k mnoha úspěchům nejen v lize, ale i v evropských pohárech.“
Sportisimo: Dresy a vybavení budou dostupné v prodejnách i na e-shopu
Zdeněk Morávek, marketingový ředitel sítě Sportisimo, ke spolupráci dodal: „Sdílíme ambici Slavie jakožto týmu s největší historií v rámci Česka a jakožto týmu, který je lídrem české tabulky a jako jediný pokračuje v evropských pohárech. Částečně to je paralela k příběhu Sportisima, jsme také společnost, která je jedničkou na trhu a má evropskou ambici. Naše role je především servisní, stali jsme se partnerem mládežnických týmů Slavie a zároveň tuto roli plníme i pro všechny slávistické fanoušky. Repliky dresů i další vybavení bude dostupné v relevantních pražských prodejnách i v našem e-shopu.“
Čtsa, foto, audio, zdroj: www.slavia.cz