Ligová fotbalová asociace přivítala do své partnerské rodiny dalšího člena. Oficiálním partnerem se stala společnost O2. Díky tomuto svazku se tak ještě posílí vztah mezi LFA a televizí O2 TV, která je oficiálním vysílatelem FORTUNA:LIGY. Těžit z toho mohou i fanoušci, kteří se během aktuální fotbalové sezóny dočkají například pěti originálních eventů.
Podpisem kontraktu došlo ke stvrzení ještě užší spolupráce mezi progresivní televizní společností od O2 a vedením nejvyšší fotbalové soutěže, než jak tomu bylo doposud. „Už při jednáních o podobě vysílání FORTUNA:LIGY před začátkem sezóny jsme se zástupci O2 rozebírali možnosti pevnějšího partnerství,“ prozradil Dušan Svoboda, předseda Ligové fotbalové asociace.
„Kvalitou svého vysílání přispěla O2TV k úspěšnému startu aktuálního ročníku a významně se podílela na pozitivním vnímání ligového fotbalu u fotbalové veřejnosti. Přesvědčili jsme se, že máme společný cíl, kterým je atraktivní produkt pro fotbalové fanoušky,“ konstatoval Svoboda.
Spolupráce nyní ponese nejen prvky standardního partnerství, ale v plánu jsou i netradiční aktivace, které přinesou přidanou hodnotu klubům i jejich fanouškům.
„Liga v O2 TV získává dalšího velmi stabilního partnera s jasnou vizí a věříme, že také kluby pochopí, že díky O2 TV můžeme společně pozvednout profesionální fotbal v Čechách na vyšší úroveň,“ dodal Svoboda.
Součástí dohody, která byla uzavřena na rok s případnou víceletou opcí, je i série jedinečných aktivit a akcí, které potěší fanoušky nejen na stadionech, ale také přímo při sledování zápasů svého oblíbeného celku na hřišti soupeře. Na první venkovní událost spojenou s televizí O2 TV se mohou diváci těšit již v říjnu tohoto roku.
„Díky novému partnerství s Ligovou fotbalovou asociací se dostáváme ještě blíže k fanouškům, budeme všem moci ukázat, jaké výhody český fotbal díky moderním technologiím O2 TV získává. Ať už se to týká unikátní multidimenze, která umožňuje sledovat všechny zápasy z FORTUNA:LIGY, nebo třeba projektu videorozhodčích, na kterém se O2 TV významně podílí od samého začátku,“ uvedl Richard Siebenstich, ředitel komerční divize O2.
Štěpán Hanuš, Ředitel komunikace a PR
LIGOVÁ FOTBALOVÁ ASOCIACE