Tabulka fotbalové ligy podle Facebooku ci Twitteru: Na cele Sparta, za ní Plzen

nov-logo.jpgKomunikace na
sociálních sítích je důležitou součastí marketingu fotbalových
klubů. Generální partner nejvyšší české fotbalové ligy
ePojisteni.cz proto vypracoval unikátní infografiku, která ukazuje,
jak jsou jednotlivé kluby v této oblasti úspěšné. Suverénně
nejlepším klubem je AC Sparta Praha, která má nejvíce fanoušků
či followerů na nejrozšířenějších sociálních sítích, na Facebooku
pak vítězí dokonce s více než stosedmdesátitisícovým náskokem
oproti konkurenci. 

Společnost ePojisteni.cz, jednička na trhu
online finančních služeb a zároveň generální partner nejvyšší české
fotbalové ligy, sestavila ve spolupráci s agenturou eVisions
žebříček, který představuje srovnání k 1.1.2017 napříč
sociálními sítěmi Facebook, Instagram a Twitter a ukazuje také
nárůst online fanouškovské základny za celý předchozí
rok. 

fotbalové-kluby.jpgMezi
sociálními sítěmi je nejpopulárnější platformou Facebook, kde
pražská Sparta dosáhla 264 545 fanoušků, čímž se jako jediná
z českých klubů přehoupla nejen přes magickou stotisícovou
hranici, ale dokonce výrazně přes její dvojnásobek. Na druhém místě
se umístila FC Viktoria Plzeň s 91 906 fanoušky,
následovaná ostravským Baníkem (85 178) a pražskou Slavií
(76 783). Pokud bychom se podívali do zahraničních lig,
tak FC Basilej posbírala již 2 007 000 fanoušků.

„Chtěli jsme se podívat na zoubek
online komunikaci jednotlivých klubů, které soutěží v 1.
ePojisteni.cz lize a také zjistit, kdo má v tomto směru naopak
mezery. Potvrdilo se, že leaderem je u nás stále Sparta, jak ukázal
už výzkum z roku
2013
, kdy už měla 127 000 facebookových
fanoušků,“
 uvedl Dušan Šenkypl, jeden ze zakladatelů
ePojisteni.cz. 

„Fanoušci Sparty jsou virtuálně
rozhodně nejaktivnější, plzeňská Viktorka ale zase
v posledních několika letech, včetně toho minulého, vede
v domácí divácké
návštěvnosti zápasů
,“
 doplnil Šenkypl.

Pořadí úspěšnosti na sociálních sítích na
prvních dvou příčkách kopíruje také Instagram a Twitter.
SK Slavii Praha se zde ale oproti Facebooku podařilo vybojovat
čestné třetí místo. FC Baník Ostrava se na Twitteru propadl na
pozici čtvrtou, na Instagramu skončil dokonce až šestý. Je zřejmé,
že hlavní platformou pro interakci s fotbalovými fanoušky je a
pravděpodobně také zůstane sociální síť Facebook, který má ale také
celkově nejvíce uživatelů. 

O společnosti
ePojištění.cz

Společnost ePojisteni.cz je největším
online poskytovatelem pojištění v České Republice. Specializuje se
zejména na pojištění vozidel, cestovní pojištění a pojištění
domova.

ePojisteni.cz založil v roce 2008 jako ryze
českou společnost Dušan Šenkypl. ePojisteni.cz je členem skupiny
NetBrokers Holding a.s., která zaměstnává přibližně 400 lidí
a má roční obrat kolem půl miliardy korun

ePojisteni.cz pojistilo již více než 500
tisíc lidí a uzavřelo pojistné smlouvy v hodnotě přes dvě miliardy
korun.

Tomáš Kačena, PR manager

Napsat komentář