
A to minimálně do
roku 2015. Vedení klubu se společně s čelními představiteli
pojišťovny GENERALI domluvilo na prodloužení úspěšné tříleté
spolupráce, která byla v těchto dnech stvrzena podpisem nové
smlouvy.
„Generali patří v portfoliu našich obchodních partnerů na nejvyšší
příčky. Jsme rádi, že se takto úspěšná značka rozhodla i nadále
spojit své jméno s naším klubem a stadionem,“ uvádí Jakub Hlavica,
místopředseda představenstva Sparty pro obchod a finance. „Je to
pro nás signál, že jsme pro naše sponzory nadále spolehlivým
partnerem.“
„Partnerství se Spartou vnímáme jako oboustranně funkční spojení
dvou tradičních a úspěšných značek, které mají bohatou historii a
ambiciózní plány do budoucna“, říká generální ředitel pojišťovny
Generali Ing. Štefan Tillinger. Dodává, že podpisem nové smlouvy
zůstává fotbalová Sparta i nadále klíčovou sponzorskou a
marketingovou platformou pojišťovny Generali pro následující
tříleté období.
Sparťanské sídlo na Praze 7 se proměnilo v GENERALI Arenu před
necelými třemi roky v létě 2009. Minimálně ještě jednou tak dlouho
bude zdobit střechu letenského fotbalového stadionu velké logo
zobrazující název pojišťovny a okřídleného benátského lva. GENERALI
Arena je podle průměrného počtu diváků sledujících domácí ligové
zápasy nejnavštěvovanějším sportovištěm v České republice. V
probíhající sezoně dorazilo na Letnou při ligových utkáních zatím
průměrně 11.042 diváků. Takovým číslem se nemůže pyšnit žádný
jiný fotbalový ani hokejový klub v České republice.
Fotbalový domov všech sparťanů prošel od doby, co nese název
GENERALI Arena, velkými proměnami. Na základě přání fanoušků došlo
k odstranění plotů mezi hřištěm a tribunami, klub investoval do
instalace dvou velkoplošných obrazovek a hrací plocha má za sebou
kompletní rekonstrukci. V následujících
třech letech by mělo dojít k dalším inovacím sparťanské GENERALI
Areny.
Pro více informací:
Ondřej Kasík
ředitel komunikace
AC Sparta Praha
kasik[zavinac]sparta.cz