
Měsíc plný fotbalu a léta. Tak by
se dal charakterizovat projekt, který pro fanoušky připravila
Fotbalová asociace České republiky a generální partner Hyundai
Motor Czech.
V rámci mistrovství Evropy konaného ve
Francii vyroste v areálu Žlutých lázní jediný oficiální
prostor s možností sledování většiny utkání EURO 2016.
Hyundai Czech Fan Park nabídne nejen
jednotlivé duely, ale také hudební produkci, atrakce a mnoho další
zábavy pro návštěvníky všech věkových kategorií. Navíc se vstupem
zdarma.
„Hyundai je již řadu let hrdým
partnerem české fotbalové reprezentace a také partnerem fotbalového
mistrovství Evropy EURO 2016. Jsem proto velmi rád, že můžeme být i
partnerem projektu Hyundai Czech Fan Park a umožnit fotbalovým
fanouškům, kteří se nevydají do Francie, užít si společně krásu
fotbalu a věřím, že i úspěchu našeho týmu,“ říká Vladimír
Vošický, generální ředitel Hyundai Motor Czech.
Poprvé v historii se tvoří oficiální
fotbalový Fan Park s aktivní účastí Fotbalové asociace České
republiky. Cílem je koncentrovat veškerou fanouškovskou energii
kolem mistrovství Evropy do jednoho unikátního prostoru. Během tak
velkého šampionátu hledají příznivci českého týmu a fotbalu místo,
kde by si mohli společně užívat radost i nadšení z fotbalového
svátku. Půjde o jediný oficiální Fan Park s podporou české
reprezentace.
„Chtěli jsme fanouškům fotbalové
reprezentace poděkovat za podporu v rámci celého
kvalifikačního cyklu. Právě díky nim a také díky národnímu týmu
máme jedinečnou šanci se šampionátu zúčastnit. Věřím, že
návštěvníci promění Hyundai Czech Fan Park během mistrovství ve
svůj český domov a užijí si lokalitu Žlutých lázní
naplno,“ prozradil Miroslav Pelta, předseda Fotbalové
asociace České republiky.
Unikátní projekt otevře brány ve stejný čas jako
samotný šampionát, tedy 10. června, kdy je v plánu
„francouzský den“. Tematických večerů je v průběhu celého Fan
Parku, který bude trvat až do 10. července, připraveno hned
několik. Anglický, český, německý, slovenský či italský den
v sobě ponesou jak příchuť fotbalového duelu dané země, tak
kulturní či kulinářský zážitek.
„Vážíme si toho, že se areál Žluté
lázně stává na měsíc centrem fotbalového dění. Fanoušci u nás
najdou to nejlepší zázemí, aby si mohli užít celý šampionát v kruhu
svých přátel bez obav z případné nepřízně počasí, a navíc s dobrým
jídlem i pitím. Věříme, že zde společně s hosty a účinkujícími
vytvoří nejen opravdový kotel, ale také pohodovou atmosféru, která
na dálku předá potřebnou energii českým reprezentantům,“
přeje si Libor Votruba, předseda představenstva společnosti Taiko,
která je provozovatelem Žlutých lázní.
Pokud vás nezláká fotbal, hudební
interpreti rozhodně. Iva Frühlingová, Žlutý pes, Xindl X, Michal
Hrůza, Dara Rolins, Slza, Wohnout, Jelen či Yoyo Band, to je jen
část těch, kteří prostor Žlutých lázní v mžiku promění ve velmi
kvalitní hudební festival.
Zapomínat nesmíme ani na moderátory. Duely
české fotbalové reprezentace proti Chorvatsku a Turecku si
„odkoučuje“ Leoš Mareš. V nezvyklé roli se ocitne i bývalý
fotbalista Petr Švancara. Hlavním lákadlem ale samozřejmě jsou
projekce všech utkání českého národního týmu, ale také velké porce
ostatních zápasů evropského šampionátu, které budou probíhat na
třech velkoplošných projekcích. Přidejme fotbalovou školičku,
unikátní atrakce i beachfotbalový turnaj a máme z toho
komplexní mix zábavy.
Veškeré informace k Hyundai Czech Fan
Parku naleznou fanoušci hned na několika komunikačních kanálech,
především na oficiálním webu www.hyundaifanpark.cz.
K dispozici zde budou mít kompletní program či interaktivní
mapu areálu. Dalším nástrojem bude upravená aplikace české
fotbalové reprezentace. Dění kolem celého projektu bude pečlivě
sledováno i na všech sociálních sítích národního týmu.
Pořadatelé budou dbát i na bezpečnost,
proto budou během konání Fan Parku posíleny řady Policie ČR i
Městské policie hlavního města Prahy. Návštěvníky bychom zároveň
rádi vyzvali, aby vzhledem k omezené kapacitě parkovacích míst
využili k dopravě do Žlutých lázní městské hromadné dopravy.
K bezpečnosti má pomoci i „desatero návštěvníka“.
Desatero návštěvníka
Fandi slušně
Neboj se veřejně podpořit svůj tým.
Nezapomínej ale, že k fandění ve Fan Parku nepatří vulgární či
rasistické výrazy. Ukaž, že se dá vytvořit skvělá atmosféra
v mezích slušného chování.
Pozor na alkohol
K létu rozhodně nějaký ten drink či pivo
patří. Ovšem v kombinaci se sluníčkem mohou být tvoje hranice
trochu jinde, než jsi zvyklý.
Nejsme kemp
Židle, stoly, velké, ale i nebezpečné
předměty nech raději doma. Připravíme ti společně s partnery
takové zázemí, že ti nebude v rámci Fan Parku nic chybět.
Respektuj pravidla
Fan Park jsme připravili pro tebe a tvé
kamarády, ale uvědom si, že jsi v areálu hostem. Dodržuj
prosím pokyny pořadatelské služby i předpisy areálu.
Voda = tvoje starost
K létu samozřejmě patří vodní radovánky.
Pokud se ovšem rozhodneš využít nabídku řeky Vltavy, mysli na to,
že za svou bezpečnost v tomto případě zodpovídáš sám.
Sleduj informační kanály
Pokusíme se tě maximálně informovat o
nabitém programu, provozu všech atrakcí, ale i pomůžeme tvé
orientaci v areálu. Sleduj webové stránky či mobilní
aplikaci.
Komunikuj s námi
Pokud budeš s čímkoli nespokojený nebo
budeš chtít naopak něco pochválit, neboj se oslovit personál Fan
Parku. Tvůj názor je pro nás důležitý.
Doraz po svých
Vzhledem k očekávanému počtu účastníků
a možnosti dát si něco dobrého k pití bude lepší, když necháš
své vozidlo doma. I procházka či cesta městskou hromadnou dopravou
mohou být zážitek.
Mysli na sousedy
V okolí Fan Parku se budou pohybovat i
„domácí“. Snaž se v pozdních hodinách vžít do jejich kůže a
dodržuj noční klid.
Užij si to!
Účast na mistrovství Evropy ve fotbale je
pro český tým mimořádná událost. Maximálně se proto bav při
sledování jednotlivých zápasů v atmosféře, kterou ti Fan Park
nabízí.
Vladimír Vošický generální ředitel
Hyundai Motor Czech, Miroslav Pelta předseda FAČR, Leoš Mareš
moderátor, Petr Švancara expert fotbalu:
Čtsa, zdroj fotbal.cz