Zápasy ceských hokejistu sledoval každý druhý divák!

hokej

images.jpgZápasy českého týmu na hokejovém
mistrovství světa v Rusku sledovalo v průměru 1,3 milionu dospělých
a více než 100 tisíc dětských diváků. Nejsledovanějším zápasem
letošního mistrovství se stal zápas proti Dánsku, který zhlédlo
téměř 1,7 milionu diváků nad 15 let. Z hlediska podílu na publiku
pak zvítězilo utkání Česka proti USA, jehož share dosáhl téměř 70
%. V průměru sledoval zápasy našich hokejistů každý druhý televizní
divák.

Nejsledovanější zápas proti Dánsku, kdy
česká reprezentace prohrála po samostatných nájezdech, zhlédlo
téměř 1,7 milionu diváků a také 146 tisíc dětí při podílu na
publiku 57, 7 %. Druhým nejúspěšnějším utkáním pak bylo čtvrtfinále
proti USA, které sledovalo 1,6 milionu diváků. Na rozhodující
nájezdy se pak v jednu chvíli dívalo dokonce téměř 2,5 milionu
diváků. Zároveň se toto utkání stalo pořadem s nejvyšším
podílem na publiku v historii stanice ČT sport (share 67,2
%).

Průměrná sledovanost českých zápasů tak na
letošním mistrovství světa přesáhla 1,3 milionu diváků při diváckém
podílu 48,9 procenta. Některý z přenosů si pak v průběhu
mistrovství světa zapnulo 5,835 milionu dospělých a 710 tisíc
dětí. 

Z ostatních duelů bylo nejsledovanějším
zápasem finále Finska proti Kanadě, který vidělo téměř 700 tisíc
hokejových fanoušků.

Zajímavým faktem také je, že o výsledcích
jednotlivých zápasů turnaje se Češi nejčastěji informují právě v
televizi (87 %). Dokládá to průzkum agentury NMS Market Research,
podle kterého zároveň většina fanoušku (89 %) sleduje mistrovství
doma. Sledovat zápasy venku, zejména v restauracích, se na
zápasy vydává pouze 7 % diváků.

Alžběta
Plívová
Vedoucí Komunikace a PR, tisková mluvčí
Česká televize

Napsat komentář