
První vystoupení
české reprezentace na mistrovství světa sledoval každý třetí divák
u televize, dohromady téměř 1,2 milionu lidí. Druhé sobotní utkání
proti Lotyšku pak dokonce znamenalo nejlepší výsledek programu ČT
sport v hlavním vysílacím čase v jeho dosavadním vysílání
a čtvrtý nejlepší výsledek pro Českou televizi v historii
peoplemetrového měření.
Zápas proti Lotyšsku, který česká
reprezentace vyhrála po samostatných nájezdech, zhlédlo
v sobotu večer 1,2 milionu diváků při podílu na publiku 37, 5
%. Jednalo se tak o nejlepší výsledek ČT sport v prime time od
počátku jeho vysílání před deseti lety. Česká televize jako skupina
dosáhla v hlavním vysílacím čase podílu na publiku 57, 5 %,
což je čtvrtý nejlepší výsledek v historii měření, tedy od roku
1997. Celodenně si Česká televize připsala share přesahující 44
%.
Páteční vítězné utkání proti Rusku, které
vidělo 1 milion a 179 tisíc diváků znamenalo 34, 3% share pro ČT
sport.
Oba zápasy vidělo také více než sto tisíc
dětských diváků (ve skupině 4 +) a dalších 34 tisíc diváků
v průměru sledovalo každý ze zápasů živě na webu České
televize. Ve špičce přitom dosáhla internetová sledovanost
sobotního zápasu až 120 tisíc. Speciální aplikace MS Hokej
v chytrých televizorech s podporou HbbTV zaznamenala více
než 60 tisíc spuštění.
Z ostatních duelů byl nejsledovanějším
zápas Slovenska proti Francii, který zhlédlo přes 370 tisíc
hokejových fanoušků. Celkově si dosavadní přenosy z MS pustilo
v televizi přes 3,7 milionu diváků.
Alžběta
Plívová
Vedoucí Komunikace a PR, tisková mluvčí
Česká televize