
Beau
Jeu inspirován ”krásnou hrou” a hostitelskou zemí turnaje,
Francií.
Praha, 19.
listopadu – Legenda českého fotbalu Pavel Nedvěd,
účastník UEFA EURO 2012 Milan Baroš a pravděpodobný účastník
nadcházejícího UEFA EURA Ladislav Krejčí, dnes slavnostně
představili Beau Jeu, oficiální míč Mistrovství Evropy ve
fotbale UEFA EURO 2016. Představení se konalo v prodejně
Top4Football, největší specializované fotbalové prodejně
v Praze a celou akcí provázel oblíbený moderátor Libor
Bouček.
Celosvětové odhalení míče proběhlo
minulý týden na osobním instagramovém profilu jednoho
z nejslavnějších fotbalistů všech dob Zinédine Zidane
(https://instagram.com/zidane/),
který později míč Beau Jeu představil na pódiu uvnitř
prvního digitálního fotbalového studia na světě – FUTURE ARENA,
které se nachází v Saint Denis v Paříži.
Pavel NedvědBeau Jeu, v češtině “krásná hra”, je úzce
spjatý s hostitelskou zemí turnaje Francií. Barevné vrstvy obsahují
modrou, bílou a červenou barvu z francouzské trikolory
s integrovanými stříbrnými prvky, které odkazují na tolik
vytoužený pohár UEFA EURO. V designu míče jsou také jasně viditelná
písmena E – U – R – O a číslice 2 – 0 – 1 – 6.
Během vývoje, který trval více než 18
měsíců, využil adidas ty nejlepší prvky z tolik oblíbeného a
nejvíce testovaného oficiálního míče FIFA Mistrovství světa ve
fotbale Brazuca, a pro EURO přidal navíc dotek francouzské
elegance. Beau Jeu stále obsahuje inovativní a vysoce hodnocený
tvar panelů míče Brazuca, ale zdokonalení povrchové struktury,
nabízí lepší přilnavost a zvýšenou viditelnost v letu. Beau Jeu
bude oficiálně předán všem účastnícím se zemím na konci listopadu
2015, aby měli dostatek času na přípravu a trénink před zahájením
turnaje.
Ladislav Krejčí – Milan Baroš – Pavel NedvědV průběhu osmnáctiměsíčního období vývoje míč
testovala a následně hodnotila celá řada hráčů světové třídy napříč
Evropou včetně velšského útočníka Garetha Balea, který řekl:
„Testoval jsem Beau Jeu během tréninku střel z dálky,
přihrávek a běhání podle tepové frekvence. Podal skvělý výkon. Už
se nemůžu dočkat na začátek turnaje.“
Španělský brankář Iker Casillas o
míči prohlásil: „Měli jsme již šanci zvyknout si na Beau Jeu během
několika intenzivních tréninků. Jelikož jsem brankář, je pro mě
důležité mít šanci vychytat pokutové kopy, trénovat zastavení
střel, vyrážení, chytnutí, a vyhození každého nového míče. Beau Jeu
bude na EURU 2016 určitě skvělý.”
Milan Baroš – Pavel NedvědPavel Nedvěd, který měl již možnost míč vyzkoušet
v praxi, potvrdil, že náročný vývoj dal vzniknout neobyčejně
kvalitnímu míči. „Beau Jeu je velice rychlý a přesný míč, který
perfektně drží na noze. Tak jako v případě míčů
z minulých velkých turnajů, i tentokrát je unikátní i jeho
design. Myslím, že i díky Beau Jeu budeme během EURA 2016 svědky
spousty dechberoucích zážitků.“
Od pátku 20. listopadu bude Beau
Jeu dostupný v adidas Stores,ve vybraných značkových
prodejnách adidas a ve specializovaných obchodech po celém světě.
Pro vice informací navštivte adidas.com/football,
facebook.com/adidasfootball,
youtube.com/adidasfootball nebo sledujte
@adidasfootball na Twitteru, Instagram nebo
Snapchatu.
Petra Hájková, Brand Manager Performance,
adidas ČR, s. r. o.
Karin Cífková / Adrian Amiridis, Cook
Communications
Foto: Ed.Er.,
O adidas Football
adidas je celosvětovým lídrem v oblasti
fotbalu. Je oficiálním sponzorem / dodavatelem nejdůležitějších
turnajů, jako jsou například FIFA Mistrovství světa ve fotbale,
FIFA Konfederační pohár, Liga mistrů UEFA, UEFA Evropská liga a
UEFA Mistrovství Evropy ve fotbale. adidas je zároveň sponzorem
jedněch z nejlepších klubů, mezi něž patří Real Madrid, FC Bayern
Mnichov, AC Milan, CR Flamengo a Chelsea. Špičkoví hráči, jako je
například Lionel Messi, Gareth Bale, Thomas Müller, Luis Suárez,
James Rodríguez, Diego Costa nebo Mesut Özil jsou také podporováni
značkou adidas.