VYJÁDRENÍ CSLH A SPOLECNOSTI BPA SPORT MARKETING, VÝHRADNÍHO MARKETINGOVÉHO PARTNERA EXTRALIGY LEDNÍHO HOKEJE

hokej

logo_cslh.jpgVzhledem k vyjádření Roberta
Reichela v rozhovoru pro deník Sport a následným dotazům
novinářů považují Český svaz ledního hokeje se společností BPA
sport marketing za potřebné vysvětlit pravidla, podle kterých se
připravuje a probíhá ceremoniál vyhlášení mistra České republiky
v ledním hokeji.  

Program ceremoniálu včetně předávajících
osob se stanovuje se značným předstihem, před zahájením série.
Ještě před prvním finálovým utkáním tak bylo rozhodnuto, že pohár
pro vítěze bude – stejně jako v loňské sezóně – předávat Tomáš
Kotík, prapravnuk prezidenta Tomáše Garrigue Masaryka, jehož jméno
trofej nese, spolu se zástupcem společnosti Tipsport, generálního
partnera soutěže. Stejně tak bylo předem stanoveno, že medaile a
pohár pro vicemistra budou předávat ředitel soutěže Josef Řezníček
se zástupcem Asociace profesionálních klubů ledního hokeje.

Scénář ceremoniálu byl rozeslán oběma
finalistům, kteří k němu nevznesli žádné připomínky, a
v průběhu série nebyl nijak upravován. ČSLH a společnost BPA
sport marketing proto jakoukoli souvislost s průběhem finálové
série jednoznačně vylučují a spekulace, které se v tomto směru
objevily, odmítají jako zcela neopodstatněné.

Ředitel soutěže Josef Řezníček vyjádřil
respekt k oběma účastníkům finále osobní účastí, přičemž před
vlastní prezentací upřednostnil zdůraznění symboliky poháru a
poděkování generálnímu partnerovi, který dlouhodobě a velmi
významně podporuje nejvyšší hokejovou soutěž včetně všech jejích
účastníků.   

Praha, 26. 4. 2015.

 PhDr. Zdeněk Zikmund, tiskový mluvčí
ČSLH,                                                      

Petr Nitsche, vedoucí hokejového
oddělení  BPA sport marketing a.s.

                                                                                

Napsat komentář