
Německý závodní víkend ADAC GT Masters na Sachsenringu
nevyšel týmu Reiter Engineering a posádce ve složení Tomáš Enge,
Albert von Thurn und Taxis dle představ. Český jezdec to však
nevidí černě a těší se na další výzvu v podobě italské
Monzy.
Tomáš Enge„Naše
očekávání se bohužel na Sachsenringu nenaplnila. Chtěli jsme být v
nejlepší desítce, ale shoda okolností nám to neumožnila. Jak jsme
avizovali před víkendem, tak tento typ tratí není navíc pro naše
Camaro GT3 vhodný. K tomu se přidaly další problémy a s výsledkem
nemůžeme být spokojeni,“ shrnul na začátek uplynulý víkend
Tomáš Enge.
První kvalifikaci absolvoval Albert von Thurn und Taxis
a obsadil osmnácté místo. Německý jezdec navíc kolidoval s jedním
ze soupeřů a ulomil zavěšení kola. Mechanici týmu Reiter
Engineering tak museli před Engeho kvalifikací řešit opravu vozu.
„Kvalifikace nám bohužel nevyšla, ale už od prvních tréninků
bylo jasné, že to tady nebude jednoduché. Po Albertově nehodě jsme
navíc nestihli udělat mokré nastavení a já nemohl zajet lépe, než
dvanáctou řadu. V prvním závodě jsme měli navíc problémy se
startérem, a tak museli mechanici naše auto roztlačovat. V cíli
jsme nakonec vybojovali patnácté místo,“ řekl
Enge.
Nedělní závodní jízdu však posádka černého Camara GT3 nedokončila.
„Ve druhé jízdě Albertovi prskla poloosa. Letos to byl už druhý
problém tohoto rázu a my se na to musíme zaměřit. Nemáme problém s
vadným materiálem, ale ten výkon a krouticí moment je tak silný, že
to prostě materiál nevydrží,“ uvedl k druhé závodní jízdě
Tomáš.
Dalším podnikem pro českého závodníka bude International
GT Open na italské Monze, kde s Camarem GT3 pojede společně s
Maximilianem Völkerem, se kterým startoval již na úvodním podniku
tohoto šampionátu na Nürburgringu. „Tento okruh by naopak měl
našemu vozu sedět. Již na začátku roku jsme zde testovali a byli
jsme spokojeni. Nyní ještě zkoušíme v rámci homologace nové
aerodynamické prvky, tak věříme, že nás to posune opět o něco
dál,“ dodal na závěr liberecký závodník.
Tomáš Enge,