Pirelli jsou rychlé – Úcastníci Poháru Pirelli byli na Kopné velmi úspešní

rally

pirelli-cup-logo_2014.pngSprintrally Kopná patří k nejoblíbenějším soutěžím v České
republice jak u diváků, tak u jezdců. V Poháru Pirelli zde
odstartoval rekordní počet účastníků.

Valašsko je jedním z center rally v České republice a tento
automobilový sport je zde hluboce zakořeněný. To potvrzuje velký
zájem soutěžních posádek o start na zdejší kvalitně připravené
soutěži, a také velký zájem přihlíženích diváků. Ti mohli letos na
Sprintrally Kopná sledovat v České republice dosud nevídané souboje
nejnovější techniky v podobě nových vozů WRC s motorem 1,6 turbo,
ale také klasických „wércéček“ 2,0 turbo se speciály S2000 či R5.
Diváci i soutěžní posádky si také užili jednu z prvních
příležitostí v letošním roce k závodění na suchém povrchu.

Do Poháru Pirelli na Sprintrally Kopná odstartovalo o uplynulém
víkendu rekordní počet soutěžních posádek, kterých bylo nakonec
celkem 23. V Poháru Pirelli může v celkovém hodnocení na závěr
sezony uspět i posádka z nižší třídy, která pravidelně podává
kvalitní výkony ve své kategorii.  Pohled do výsledkové
listiny poháru naznačuje, že po dvou odjetých Sprintrally se v
některých třídách rodí favorité na celkové umístění, které bude
odměněno finanční prémií. Nejvyšší počet závodníků sází na
pneumatiky Pirelli ve třídě 9. Ve třídě 9 odstartovalo v Poháru
Pirelli celkem 11 posádek. Těmi nejrychlejšími byli stejně jako na
předchozí soutěži Josef Vojáček a Karlem Voltnerem. Ti s Hondou
Civic Vti zvítězili i ve třídě 9 s velkým náskokem na další
soupeře, a proto jim zástupci Poháru Pirelli upřímně gratulují ke
skvělému výsledku. Druhé místo obsadili Zbyněk Hrabec s Martinem
Hlavatým a třetí ve třídě 9 skončili Martin Tomečka s Martinem
Trlifajem, všichni s Hondami.

josef_zimmermann.jpgI
v ostatních třídách se závodilo na ostří nože a bohužel, někteří z
účastníků Poháru Pirelli soutěž nedokončili. Ve třídě 3 byli
nejrychlejší na „Pirellkách“ jedoucí Josef Zimmermann s Pavlem
Zalabákem a Subaru Impreza Sti. Ti skončili celkově ve třídě 3 na
skvělém 2. místě, za což si také zaslouží uznání. Ve třídě 6
dominovali v celé soutěži i v Poháru Pirelli Petr Zedník s Pavlem
Fišerem jedoucí s Fordem Fiesta Kit Car. Gratulujeme k dalšímu
cennému vítězství. Druhé místo mezi „šestkami“ obsadili Michal
Horák s Ivanem Horákem a se Škodou Fabia R2 a třetí byli Ondřej
Bisaha s Petrem Pížou s Citroënem C2 R2 Max. Mezi dvoulitry s
pohonem dvou kol se z vítězství v Poháru Pirelli na Kopné radovali
Oldřich Hrubý s Pavlem Krbcem s Renaultem Clio Sport. Za nimi se
stejnými vozy skončila děvčata Martina Daňhelová navigovaná
Karolínou Jugasovou a Dan Suchý s Miroslavem Koutským. Ve třídě 11,
tedy mezi diesely, si to mezi sebou se Seaty Leon FR rozdávali
bratři Bočkové s Liborem Horákem a Ivanem Fryčem. Z vítězství ve
třídě i v Poháru Pirelli se nakonec radovali matadoři dieselové
kategorie – Oldřich a Jiří Bočkovi.

martina_daňhelová.jpgPneumatiky Pirelli tak na Sprintrally prokázaly, že jsou
dle výsledků v jednotlivých kategoriích velmi rychlé a kvalitní.
Jejich cena je přitom v porovnání s konkurencí velmi příznivá a při
zapojení do Poháru Pirelli lze bojovat i o zajímavé finanční
prémie. Dalším závodem Sprintrally, kde se bude bojovat i o body do
Poháru Pirelli, bude koncem července Rally Krkonoše. Více informací
o Poháru Pirelli a o soutěžních pneumatikách Pirelli vám podají
pracovníci firmy na telefonu 724 208 808 nebo na mailu
či
.

Petr Eliáš,

Napsat komentář