DALŠÍCH PĚT SEZON S PLZEŇSKÝM RAZDROJEM!

Pilsner Urquell zůstává hlavním partnerem české hokejové reprezentace i v dalších pěti letech, stejně tak Radegast bude i nadále hlavním partnerem a oficiálním pivem nejsledovanější ligy v České republice – české hokejové extraligy. Zástupci Plzeňského Prazdroje a BPA sport marketing podpisem smlouvy dnes navázali na úspěšnou spolupráci z předchozího období.

V České republice patří hokej k divácky nejatraktivnějším sportům. Během mistrovství sleduje hokejové přenosy pravidelně více jak milionové publikum. To, že Češi hokej považují za svůj národní sport, ví i generální ředitel Plzeňského Prazdroje Grant Liversage, který dnes podepsal jménem společnosti smlouvu o partnerství.

Symbolem České republiky pro mne bylo vždy české pivo, a to Pilsner Urquell. Po příchodu do Čech jsem pochopil, že Češi nemají jen jednu ikonu, ale hned dvě – a tou druhou je milovaný hokej. Jedná se o spojení dvou fenoménů, které společně reprezentují to nejlepší, co v Čechách máme. Jsem rád, že právě Pilsner Urquell a národní hokejový tým patří k sobě a že společně můžeme bojovat o zlato,“ uvedl Grant Liversage a dodal:Zlatá je barva našeho piva a zlato je také to, v co doufáme a přejeme našemu národnímu týmu.“

Český hokej čeká v příštím roce několik významných jubileí včetně 110. výročí vzniku ČSLH. Za jeho úspěchy stojí píle a talent mnoha hráčů, trenérů i činovníků. A také dlouhodobá důvěra a podpora fanoušků a společností, jež je v dnešní době pro udržení pozice hokeje coby národního sportu a jeho další rozvoje v ČR zcela zásadní.

Je to pro nás velká čest, že jsme se dohodli na prodloužení spolupráce s tak významným partnerem, jakým je Plzeňský Prazdroj. Těší nás, že vyhodnocení naší marketingové spolupráce bylo ze strany partnera pozitivní a je to pro nás současně závazek do budoucna. Jedná se o dvě tradiční značky, které zůstanou propojeny na dalších pět sezon. Pivem národního týmu nadále zůstává Pilsner Urquell a v nejvyšší domácí hokejové soutěži Tipsport extralize značka Radegast. Děkuji společnosti Plzeňský Prazdroj za důvěru a těšíme se na rozvíjení naší spolupráce,“ říká Jana Obermajerová, generální ředitelka BPA sport marketing, výhradního marketingového partnera českého hokeje.

Pilsner Urquell slaví v tomto roce důležité 175. výročí uvaření první várky plzeňského ležáku, proto mu zástupci českého hokeje věnovali originální hokejový dres s číslem 175. „Pilsner Urquell je velmi aktivním fanouškem českého národního týmu. Jsme totiž přímo u toho, když lidé fandí doma u televize či společně s přáteli v hospodě nebo na náměstí u dobře načepovaného piva. Českým hokejistům držím palce a do dalších zápasů jim přeji hodně úspěchů na blížící se olympiádě i mistrovství světa,“ vzkazuje Grant Liversage.

Plzeňský Prazdroj patří k českému hokeji i díky Radegastu, který zůstává hrdým partnerem a oficiálním pivem hokejové extraligy i pro nadcházející sezóny. „Patříme jednoznačně k sobě – jak hokej, tak Radegast jsou tu pro správné chlapy, kteří umí ocenit hořké stránky života,“ říká k pokračujícímu partnerství Radegastu a nejsledovanější tuzemské ligy Marek Dvořák, marketingový manažer značky Radegast, a dodává „Fanoušci tak nepřijdou ani o oblíbený Radegast Index, který určuje největší extraligové bojovníky. Mohou dál sledovat, zda prvenství obhájí už dvojnásobný vítěz Jan Výtisk, který si už od začátku sezóny drží slušný náskok.“

Čtsa, Zdroj: www.bpa.cz

Foto: Karel Švec, ČSLH.