Fortuna a LFA predstavují nové logo Fortuna národní ligy

fortuna_narodni_liga_logo_horz_neg_cmyk-page-001.jpgV rámci širokého sponzoringového
kontraktu mezi sázkovou kanceláří Fortuna, LFA a FAČR došlo ke
změně názvu druhé nejvyšší fotbalové soutěže v Česku na
Fortuna národní ligu. To se odrazí i ve vizuální identitě soutěže,
nové logo bude reflektovat název titulárního sponzora, stejně jako
jeho korporátní barvu.

„Na tiskové konferenci, na které jsme
nově sjednanou spolupráci oznamovali, pan předseda Pelta trefně
poznamenal, že to bude žlutá lavina. Nové žluté logo Fortuna
národní ligy je jenom začátek, v dalších krocích se zaměříme i
na další soutěže, se kterými jsme jméno Fortuny spojili,“

uvedl David Vaněk, generální ředitel sázkové kanceláře
Fortuna
.

Postupným rebrandingem projdou všechny
příslušné stadiony, zbrusu nové jsou také webové stránky ligy
www.fnliga.czFortuna národní
liga se po vzoru české nejvyšší soutěže taktéž dočká nové
znělky

„Jsme rádi, že můžeme se společností
Fortuna společně budovat novou identitu Fortuna národní ligy.
Vidíme zde šanci pozvednout druhou nejvyšší fotbalovou soutěž na
vyšší úroveň. Spojení se silným partnerem nám umožní se více
zaměřit na zkvalitňování FNL a to ve všech oblastech,“

řekl Daniel Hajný, ředitel komunikace profesionálních
soutěží.

O spolupráci:

Sázková kancelář Fortuna od října 2016
podporuje celý český fotbal napříč všemi výkonnostními stupni. Díky
šestiletému kontraktu s FAČR a LFA se nově stává partnerem
reprezentace, Mol cupu, Superpoháru, její jméno ponese druhá
nejvyšší fotbalová liga, stejně jako ČFL, MSFL, a divizní soutěže.
Společnost bude nadále podporovat také nižší soutěže. Titulárním
sponzorem 1. ligy se Fortuna stane od sezony 2018/19, po vypršení
kontraktu se stávajícím partnerem ePojisteni.cz.

Daniel Hajný
ředitel komunikace profesionálních soutěží
STES, a.s.