Fotbalisté národního výberu nahlédli do kuchyne automobilky!

Odreagovat se občas od práce je
stejně důležité jako pracovat. A drží se toho i naše fotbalová
reprezentace. Mezi přípravnými zápasy se Srbskem a Polskem přijali
hráči a realizační tým pozvání od partnera, společnosti Hyundai, a
zavítali do nošovického závodu
Hyundai Motor Manufacturing
Czech
(HMMC).

exkurze_hyundai_-_15.11.2015.jpgKromě testovacích jízd a focení ve zbrusu nových
reprezentačních dresech fotbalisté absolvovali také exkurzi po
výrobním automobilovém závodu, kde se ročně vyprodukuje 330 000
vozů.

Měli jsme příležitost projít si celý
výrobní proces od lisovny až po konečný produkt. Je to velice
zajímavé, hlavně ta fáze, kdy se používají roboti
,“ popsal
neobvyklý zážitek brankář Petr Čech. A jak zareagoval na otázku,
zda si dokáže představit v takovém provozu pracovat? „Jsem
rád, že mám práci takovou, jakou mám a jakou jsem chtěl vždycky
dělat
, i když vybavení a kvalita pracoviště
v Nošovicích je perfektní,
“ pochválil tamní
podmínky.“

exkurze_hyundai_-_1_-_15.11.2015.jpgExkurze a testovací jízdy byly příjemným zpestřením
našeho soustředění. Osobně jsem byl nejvíc hotovej z robotů, kteří
jsou součástí výroby, a z toho jak je tu vše neuvěřitelně
čisté,“
neskrýval ani Tomáš Sivok překvapení z výroby v
závodu HMMC. „Uměl bych si představit tady pracovat,“
dodal s úsměvem.

nove_dresy_-_hyndai_15.11.2015.jpgStejně jako fanoušci jsme moc rádi, že budeme moci
sledovat naše fotbalisty i na EURU 2016. Chtěli jsme je odměnit za
výkony v kvalifikaci na šampionát, a tak vznikla myšlenka, že
je pozveme do Nošovic a připravíme pro ně program,“
vysvětluje
Miloš Adámek, Senior PR Manager Hyundai Motor Czech.
 „Stejně jako na silnici v autě i na trávníku při
fotbalu musíte mít velmi rychlý úsudek, a tyto dvě oblasti se nám,
myslím, symbolicky podařilo propojit,“
dodává
Adámek.

Martina Mlynářová, PR
Consultant,

Foto autor: Hyundai Motor
Czech