Zlatá trofej FIFA mírí do Ceské republiky!

ctsa

Světová trofej FIFA navštíví během své devítiměsíční
cesty
90 zemí ze všech šesti konfederací
FIFA
. 6. března 2014 ji poprvé
v historii uvítá Praha.

trofej_-_ms_2014.jpgPraha,
25. ÚNORA 2014
– Na své dosud nejdelší cestě, během které
urazí téměř 150 000 kilometrů, navštíví FIFA World Cup™ Trophy
Tour také Prahu.

Nejcennější fotbalová relikvie světa dorazí soukromým speciálem
na Letiště Václava Havla 6. března 2014 v 10 hodin dopoledne.
Návštěva bude ale pouze kratičká, na další cestu se soška vypraví
už ve 14 hodin téhož dne, kdy odletí do Bosny a Hercegoviny.

Světová FIFA World Cup™ Trophy Tour, pořádaná společností
Coca-Cola,byla slavnostně zahájena v září loňského roku pod sochou
Krista Spasitele v Riu de Janeiru v Brazílii. Poprvé je
do turné zahrnuta celá Latinská Amerika, kde je naplánováno celkem
39 zastávek. Zároveň se trofej vydá do padesáti zemí, které nikdy
v minulosti neměly příležitost tento unikát uvítat. Mezi ně se
řadí i Česká republika.

Coca-Cola chce sdílet radost všech fotbalových
fanoušk
ů a proto se prostřednictvím našeho partnerství
s FIFA snažíme přinést fotbalové nadšení do celého
světa,
“ uvedl Joseph Tripodi, výkonný viceprezident a
marketingový manažer The Coca-Cola Company.

Stejně jako všichni fanoušci, i my se
velmi těší
me na další svátek fotbalu – Světový
šampionát FIFA
, který bude letos o to
svátečnější, že
se odehraje v Mekce fotbalu, v
Brazílii.
FIFA World Cup™ Trophy Tour nabízí skvělou
příležitost přiblížit brazilskou vášeň pro
kopanou
milionům fanoušků po celém světě,“ dodal Tripodi.

Jsme nadšeni, že můžeme opět přiblížit světu jeden
z nejslavnějších symbolů fotbalu.
Turné nám
dává možnost sdílet vášeň pro tuto nádhernou hru s fanoušky
napříč celou zeměkoulí, kteří tak dostávají šanci dostat se jednou
za život do bezprostřední blízkosti trofeje ve své vlastní zemi.
Rád bych tímto poděkoval našemu dlouholetému partnerovi společnosti
Coca-Cola, že nám pomáhá plnit sen milionů fotbalových
fan
dů po celém světě,“ vysvětlil Joseph S.
Blatter, president FIFA.

fifa_trophy_.jpgAktuální informace z FIFA
World Cup™ Trophy Tour, včetně rozpisu jednotlivých zastávek,
exkluzivních rozhovorů, fotografií a videí, naleznete na www.fifa.com/trophytour a na
oficiálním facebookovém profilu www.facebook.com/trophytour.

FIFA World Cup™ Trophy Tour je jen částí z rozsáhlé
kampaně, kterou Coca-Cola oslavuje nadcházející světový šampionát.
Řadí se sem také vizuály inspirované Brazílií, globální televizní
reklama, či digitální kampaň zaměřená na spotřebitele.

Mimo jiné připravila Coca-Cola pro brazilský šampionát oficiální
hymnu. Stala se jí píseň The World Is Ours interpretovaná
brazilskou pouliční kapelou Monobloco a zpěvákem Davidem Correyem.
Hymna prezentuje světu tradiční brazilskou hudbu, kde se mísí rytmy
samby, baile funku a technobragy. Píseň můžete poslechnout na
Spotify nebo shlédnout na www.cokeurl.com/worldisours.

Společnost Coca-Cola spolupracuje s FIFA od roku 1974 a od
roku 1978 je oficiálním partnerem Mistrovství světa FIFA. Reklamní
bannery na hřištích šampionátu má ale už od roku1950 a dlouhodobě
podporuje fotbal na všech jeho úrovních. Nyní probíhá již třetí
ročník turné, během kterého Coca-Cola společně s FIFA přináší
fanouškům nejvzácnější fotbalovou trofej. Podobné akce probíhaly i
před šampionáty v letech 2006 a 2010.

Jiří Hubička, PR Consultant